Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 13 Oktober 2012

best layan dutch lady chocolate drink

salam sejahtera semua,

kat rumah aku ni baru je hujan ... dari tadi dah mendung sebenarnya...

apa kami buat bila hujan-hujan ni...?
layan tidur?  ....no...no..no...

kami layan tv sambil makan keledek jepun rebus...best wooo...lagi best pasal leh tengok tv sebab tak pakai astro...kalau astro ni...dah sunyi dan termenung je tengok tv jadi biru...hahaha....

tapi petang ni bukan nak tayang gambar keledek rebus tapi nak tayang gambar air yang kalau korang layan dengan keledek ni akan membuatkannya rasa lagi best...

air dutch lady coklat, aku dah lama dah minum...sebelum keluar iklan lagi pun...ni dah pek kedua dah pun...sedap pasal takyah nak letak susu ke gula ke...bancuh je terus minum...air orang pemalas cam aku...

p/s gambar ni masa kat opis tapi tak bermakna aku kerja hari ni ok...


Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: