Isnin, 29 Oktober 2012

durian crepe lagi..

salam sejahtera semua,

dalam tak sampai seminggu lagi entry durian crepe dari aku?

hahaha.....aku memang dah demam durian crepe....

dan hari ni aku beli lagi...dan kali ni dengan jiran dekat rumah ni pulak...

terima kasih la jiran sebab sudi memenuhi citarasa akak ni ye....

ok aku nak layan crepe ni dulu bagi habis....

aku dah cakap dengan shah nak beli durian...nak buat crepe sendiri...hehe...resepi dah ada ni...cam senang je...

kang kalau dah buat aku cite lagi ok...malam ni dan esok shah keja malam jadi lusa baru leh beli durian...maknanya mungkin khamis baru leh tayang durian crepe yang aku dah buat kat korang la....huhu....mengharap...



sementara tu layan dulu durian crepe yang jiran aku buat ni....


p/s anak-anak dah selamat tidur...aku?

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: