Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 24 Oktober 2012

Durian Crepe

salam sejahtera semua,

disebabkan tekak ni dah mengalahkan orang mengidam maka shah turutkan jugak hajat isteri tersayang dia ni....nak makan durian crepe!

dah janji dengan kak zati nak beli dengan dia...tau-tau je ada jiran yang boleh buat dan jual...waaahhh...pasni order kat sebelah rumah je la ye....hehe....

bila dah makan....sambil makan sambil...
ummmmmmpppp....dia letak apa kat dalam ye?....

macam boleh cuba buat sendiri je....stok lempuk durian ada dalam peti tu...hehe...leh jadi ke ni? kang jadi lempeng durian je kang...

takpe nanti kita tanya en google apa resepi durian crepe ni ye....

pasal apa mesti try? pasal tak puas makan sekotak tu....

wallaaaaa...toksah cite panjang la...meh layan gambar....

p/s balik kampung ni, anak-anak tidur...mak dia makan je sepanjang jalan...



Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: