Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 18 Oktober 2012

Kesian adik..

salam sejahtera semua,

petang ni takleh nak bercerita apa pun...

sedih.... marah... dan macam-macam lagi perasan yang tak dapat nak digambarkan....

untuk adik tersayang.... sabar ye dik.... nak senang ni memang banyak dugaannya....

bawa bertenang dan beristighfar banyak-banyak... dugaan yang datang bermacam-macam tau...

itu baru sikit.... bukan angah nak menakutkan adik.... tapi ini realiti kehidupan....

angah dah lalui semua tu... dan puas dah kena kutuk dengan cikgu... pensyarah.... tahan je la... memang kita nak ilmu kan?

jadi terus kuatkan semangat dan tunjukkan pada orang tu yang kita mampu.... walaupun bukan untuk berjaya cemerlang tapi cukup untuk membbalas jasa ibu bapa....

p/s kami sayang adik manja kami sampai bila-bila ok... and remember this... we will always there for you... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: