Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 8 Oktober 2012

Maaf...sangat sibuk!

salam sejahtera semua,

ada cerita yang aku nak cerita kat korang tapi kerja tak mengizinkan...

minggu ini aku sangat-sangat sibuk ok...esok ada majlis penyerahan ISO kat sini... petang tu pulak ada mesyuarat penilaian yang mana aku kena present... lusa pulak nak kena bertolak ke PICC, Putrajaya pukul 4 pagi pasal ada program di sana sehari.... hari khamis pulak aku cuti...hehehe..(ni yang paling best)

dah ada rasa macam nak pitam dah ni...

ditambah pulak dengan si puteri buah hati pengarang jantung aku demam pulak... dah la lusa nak kena tinggal dia...

p/s apa la khabar puteri serundut tu ye....alahai nak... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: