Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 11 Oktober 2012

Majlis graduasi tadika kemas dun tanjung lumpur.



Salam sejahtera semua,

Bersiaran dari majlis abg long pagi ni...dan nasib kebetulannya aku dgn shah cuti hari ni..

Tu tengah sibuk bunyi gamelan pulak...

Mesti korang pelik asak aku kata bunyi kan? Macam aku takde kat situ je kan?

Memang pun....aku menumpang kat dalam surau Aman Sari Resort ni pasal adik husna nak susu dan tidur...kejap lagi kalau dengar bebudak nak diberi sijil baru aku keluar..bagi adik husna tidur puas-puas dulu...

p/s sakit seluruh badan travel pergi balik putrajaya semalam....aduh...ada sesiapa boleh urutkan?
Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: