Selasa, 2 Oktober 2012

Pandainya dia...

salam sejahtera semua,

petang hari lepas hujan ni macam rasa nostalgia sikit la... rindu kat anak-anak... waktu santai-santai dengan anak-anak...bestnya kalau leh duduk rumah je kan...

ada emo sikit petang ni pasal kena gi kursus pulak pada hari kelas penyusuan susu ibu kat UMP tu.... sedih sangat... tahun lepas dah terlepas nak gi... tahun ni pun tak dapat jugak... bila nak ada rezeki ni???

ok...jangan sedih sedih... meh layan gambar abg ngah masa aku dalam pantang hari tu....






p/s ni la jadinya bila ummi dia pengepam yang "tegar"...hahaha...comel kan muka dia masa rambut panjang ni? Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: