Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 26 Oktober 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha

salam sejahtera semua,

sebelum tu gambar penghias tu bukan la entiti yang nak mencuba masuk ke rumah kami...tapi shah yang tengah repair pintu rumah mak dia yang selamat kami duduki semula...

sementara itu, ucapan selamat hari raya ini ditujukan buat semua ahli keluarga, sahabat, teman-teman yang mengenali diri saya.....terutamanya mak abah dengan ucapan maaf kerana anakanda tidak dapat pulang beraya bersama pada tahun ini...cewaaah dah macam buat ucapan keluar kat tv pulak kan?

buat yang masih dalam perjalanan menuju ke kampung halaman...berhati-hati di jalanraya ok....

masa kami dalam perjalanan balik kampung tadi ramai sangat yang macam nak bunuh diri dah...mana taknya tak sabar dah nak sampai kampung dah masing-masing....sampai aku suruh shah jarak kereta kami jauh-jauh dari kereta-kereta tu semua....seram tau tengok...dah la semua penuh dengan anak-anak yang masih kecil...

p/s orang kat luar tu semua masih sibuk uruskan itu ini...simen garaj la...betulkan lampu la...aku? selamat dah nak tidurkan anak-anak...


Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: