Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 16 November 2012

Cuti Kahwin di Raub?

salam sejahtera semua,

sempat lagi aku buat entry sebelum balik ni...

saje nak bagitau korang yang kami akan ke raub hujung minggu ni....

bukan nak kahwin lagi sekali ok... yang dulu tu masih sah.... juga bukan nak menghantar shah kahwin sekali lagi.... tidak la muka aku nak ngantor kan... kalau dia nak pegi sendiri! hihi..... sila baca sambil angkat kening ye...

kami sebenarnya nak menghadiri kerja kahwin sedara shah kat sega... eh sega tu area raub ke lipis ek? aku selalu la confius... kawasan dia tu cam dekat-dekat je... mana sempadan ntah....

jadi aku nak minta jasa baik korang tolong doakan kami selamat dalam perjalanan pergi dan pulang kami ye....

kalau ada duit lebih nak je aku ambik cuti hari isnin terus lajak ke Cameron Highlands kan?.... boleh bang...?eheeeemmmm...

p/s aku dah mula intai-intai tempat menarik kat raub ni... antaranya kedai borong tudung...ahahahai....korang ke mana pulak wei?? dah macam org pahang pulak dah aku ni.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: