Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 11 November 2012

dah 11 bulan!

salam sejahtera semua,

hari ni 11/11/12, dan bermakna adik husna dah genap 11 bulan hari ni..

alhamdulillah...ini juga bermakna dia dah cukup 11 bulan menyusu susu ummi dia sepenuhnya walaupun banyak cabarannya...dan ada sebulan lagi nak melengkapkan setahun...berusahalah ita!

adik husna dah pandai berdiri sambil cuba lepas-lepas tangan, dah pandai babai dan tepuk tangan...

juga dah faham arahan yang simple macam suruh duduk dan baring...

semoga anak ummi terus sihat dan aktif...

pssst nak gi jenguk dia yang tengah sibuk mengemas dapur tu...anak lelaki dan perempuan sama je kan...

p/s lepas ni kalau ada niat nak tambah anak kena consider sekali pasal penyusuan ni..ummi letih nak layan kerenah orang sekeliling yang tak pernah nak faham....


Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas: