Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 28 November 2012

Susulan berita warga emas maut diserang gajah

salam sejahtera semua,

ini entry susulan merujuk kepada entry semalam Warga Emas Maut Diserang Gajah dah aku dapat pun cerita penuh dia dari sinarharian....


27 November 2012
KLUANG - Seorang warga emas meninggal dunia selepas dipercayai diserang gajah liar di kebun kelapa sawitnya berhampiran Kampung Orang Asli Punan, Kahang, di sini petang semalam.
Ketua Polis Daerah Kluang, ACP Abdul Majid Mohd Ali berkata Toh Sam Yit, 79, dari Taman Lian Seng di sini ditemui meninggal dunia dalam kecederaan parah oleh beberapa penduduk orang Asli kampung berkenaan, kira-kira pukul 6.30 petang.
"Toh bersama seorang cucu lelakinya yang berumur 14 tahun pergi ke kebun tersebut pada pukul 4 petang. Dia dikatakan memeriksa tanaman sawitnya seorang diri manakala cucunya menunggu di pondok di tengah kebun," katanya hari ini.


bahaya betul kalau dalam hutan bersendiri kan?

kalau nak baca penuh leh tengok kat Sinarharian..

p/s ada report perlu dibereskan.....nanti la kita cite pasal steamboat tu ye... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: