Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 13 November 2012

Wow.. kari daging, perut masak lemak cili padi dan daging goreng..

salam sejahtera semua,

hari ni entry bergambar je la ye....

apa menu korang hari ni?

aku cuti kan hari ni....huhu nikmatnya dunia...boleh lepak-lepak...masak-masak...

disebabkan memasak boleh hilangkan stress aku maka mari kita memasak bebanyak ye...

ok korang layan gambar kari daging, perut lembu aka babat masak lemak cili padi dan daging goreng kunyit ni je la ye sementara aku layan cerita Ratu, Dendam Pencinta di TV9 ni...ala episod 13 la pulak ingat episod akhir tadi..

p/s toleh belakang jap...waaa..rumah aku ke tongkang pecah ni????




Cerita menarik lain

6 Luahan Ikhlas:

Eiqa Almond berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sllrppp..
akak nie saja nak bagi eiqa jealous..
dagingggggg..

Alin Marlini berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak pandai makan perut lembu sampai ke sudah...hehehe

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang akak sesaje nak bagi org terliur..hahaha..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dulu tak pandai jugak..sekali makan sambal goreng jawa..terus melekat..

fatin aziz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah sedapnya..:)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang sedap! haha puji diri sendiri..