Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 9 Disember 2012

Keputusan perlawanan bola Malaysia vs Thailand

salam sejahtera semua,

hari ni aku gerenti semua orang tekun menghadap tv malam ni....

sebabnya perlawanan bola antara pasukan Malaysia dan Thailand untuk memenangi perlawanan bagi separuh akhir di Piala AFF Suzuki 2012...

separuh akhir pertama dah berlalu....agak cemas tadi...semuanya sipi-sipi je...kat rumah aku ni tak meriah mana pasal shah kena ot malam ni...aku tengok sorang-sorang je....anak-anak? diorang sibuk berkubang dengan kusyen dan ultraman...si kecik husna pun sama sibuk...

keputusan separuh masa pertama tadi masih 0-0...

tapi bila masuk separuh masa kedua Malaysia buat kejutan dan menjaringkan 1 gol...meriah stadium kejap tadi...pastu Thailand pulak jaringkan satu gol pulak...kedudukan sekarang satu sama..

kesian diorang main dalam hujan lebat kan?...

harapnya...keputusan ni berubah sampai habis masa nanti....dan kalau boleh diorang dapatkan gol tambahan lagi untuk Malaysia....

p/s tetiba terfikir...masa perlawanan panjang kan...kalau pemain nak buang air kecil camne ek? kekeke.....

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: