Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 1 Disember 2012

Keputusan Piala AFF Suzuki: Malaysia vs Indonesia

salam sejahtera semua,

Malam ini ada perlawanan bola sepak antara Malaysia dengan Indonesia untuk merebut Piala AFF Suzuki.

Aku kat rumah abah aku ni....dan dah tentulah diorang tak tengok cite lain dah....mesti tengok bola la...lagi bila adegan hangat lagi kat gelangang ni.. .letih wooo tengok diorang main dalam hujan pulak....

sekarang ni kedudukan dah 2 - 0, Malaysia atau harimau malaya dah jaring gol 2 dan Garuda Indonesia masih lagi kosong....baru separuh masa pertama ni....aku harap sangat kedudukan ni terus bertahan sampai ke separuh masa kedua nanti atau lebih baik lagi dapat tambah lagi satu atau dua gol lagi....baru lega kan....

berdebar betul la menanti keputusan perlawanan ni....cemas tau....aku letih setiap kali tengok bola walaupun cuma tengok perlawanan yang pasukan kebangsaan je main...

p/s nasib baik malam ni takde lagi pengulas  sukan tu tak cakap pasal warna kuning sirih pinang lagi kan.....opsss....hihihi..
.

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: