Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 29 Disember 2012

makan apa korang hari ni?

assalamualaikum semua,

kami dah selamat sampai kampung ni...lega...

tengah lepak tengok cerekarama ni...

korang makan apa hari ni....setelah bekerja keras buat durian crepe semalam maka hari ni jadi la hari malas nak masak apa-apa...

bila bukak peti ada kobis panjang je....tengok kat tempat bawang ada kentang...dan akhirnya ini lah menu yang jadi....menu orang malas atau menu orang bujang...

tapi apa yang best ialah....abis licin...tak yah nak masak ikut resepi ala kelantan atau ala sarawak atau ala johor pun...cuma masak ala kadar je pun dah licin....kalau masak ala pahang agaknya macamana ye...

p/s tengok orang hantar gambar terung masak goreng berlada....macam sedap je kan?

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: