Selasa, 25 Disember 2012

ni la kejanya kalau anak bujang...

assalamualaikum semua,

hari lambat pulak menulis....sesedar dah maghrib dah hari....kejap je masa berlalu....

rumah kami masih lagi hujan dan kuantan jugak masih hujan cuma sekejap lebat sekejap renyai....tapi masih bersyukur hujan tak lebat macam semalam...dan kalau lebat pun tak berpanjangan....kalau tak mesti kami dah berkayuh dalam besen besar dah masa ni kot ...hihi...

aktiviti dengan anak-anak bila cuti ialah aktiviti menconteng...tapi korang tengok je la gambar yang ada ni....

mujur la itu whiteboard marker murah....boleh aku buat magik dengan tisu lembap je...

sabor je la kan.....

p/s anak-anak suka betul bila ummi dia pandai buat magik...sekejap ada...sekejap takde...hahaha...


Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: