Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 14 Januari 2013

durian

assalamualaikum semua,

sunyi kan semalam..?

aku gi tangkak melawat adik aku kat sana.

saja berjalan-jalan ke tangkak sebab dah lama sangat tak jumpa adik aku tu....last jumpa masa acik aku kahwin je hari tu....pastu time dia balik aku tak balik..time aku balik dia pulak tak balik...payah nak bertembung muka....akhirnya bila shah kata nak gi tengok adik semalam lega hati aku....anak-anak pun dah rindu dengan moksu diorang....

tapi bukan pasal tangkak yang aku nak cerita ni...pasal gambar bawah ni haaaa...

gambar husna sibuk nak kopek durian jugak....dia tengok kami tekan kulit durian tu...dia pun nak ikut macamana kami buat....sebabnya dia memang suka betul durian ni...kalau ayah dia nak bukak durian...dia yang ada dulu depan mata...hihi...

p/s kami baru sampai dr kampung...mata aku tak berapa larat arrr nak bukak...

Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bukan main husna tuu ..
kuat tuu nak buka deyan !

✿A I N A A✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huishhh rindu pula nak makan durian.. dlu masa tengah musim durian sampai naik tak larat nak makan..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe... propa je tu kak..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aina... kitorang pun sama la.. masa musim tak terliur..sekali dah takde sibuk mencarik...