Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 10 Februari 2013

teka kek apa ni?

assalamualaikum semua,

wah semua orang cuti lama eh?

aku dengan shah cuti lama gak tapi...tak boleh balik kampung...mak sedara shah ada datang kuantan..

nak raikan hari jadi dia...minta kami adakan kek...

jadi disebabkan aku memang suka masak maka...aku buat la kek ni...

pastu sambut sambil makan ikan bakar kat Restoran Andaman tadi... jangan tanya aku apa-apa pasal makan kat situ..aku sempat jamah sikit je...segan ko...sampai makan pun tak kenyang...

baliknya hah ambik...aku masak megi pulak dah...

satu je aku hangin masa makan tadi dan seterusnya mematahkan selera aku terus...bini sepupu dia tu la... nak gelak..gelak je la tapi jangan la tampor-tampor laki aku pulak kan?

aku macam dah...."eh...apasal lak minah ni?"

shah aku tengok dah siap senget-senget badan mengelak...lagi dia nak ngendeng-ngendeng lagi...hangin tul aku tau...nak je aku menyelit kat tengah-tengah tu...

tapi mintak maaf la bebanyak ye...hati aku yang masa tu dah dipengaruhi setan agaknya terus berkata.."patut la jadi janda dulu"... lepas tu pun aku mengucap panjang...apa yang aku dah sebut ni....

layan marah memang tak guna...malas rasa nak pergi berkelah dengan diorang esok ni...tawar je rasa hati...

korang layan je la gambar kek ni... teka la apa nama kek ni...

p/s ada rupa macam kek beli tak? so aku dah boleh ambik upah kan? hihi...

Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

✿A I N A A✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

macam pavlova je?? wahh sis buat sendiri?? hebat hebat hebat!

mama ila berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahhh..bestnyer kek..cantik...

salam kenal...ila follow sini =)

Faiz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantikk sangattt