Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 1 Februari 2013

wah..karnival karangkraf la pulak!

assalamualaikum semua,

kejap je dah abis seminggu...

sedar- sedar je dah masuk bulan 2 dah pun...laju je masa bergerak kan?

hujung minggu yang dinanti dah tiba...apa plan korang hujung minggu ni?

untuk aku...esok ada program kat sekolah tadika kemas abg long...ada mesyuarat sekali dengan seminar keibubapaan...kena pergi dan bawak bekal makanan kali ni...kalau tak harus tak dapat dengar apa-apa macam masa sambutan maulidurasul hari tu...

korang yang belum ada plan boleh la pergi ke Karnival Karangkraf...


butir-butirnya ada di bawah ni...






pastu ini pulak untuk aktiviti hari ni...


aktiviti hari esok ...



aktiviti hari lusa pulak....


menarik kan?


jadi kalau sempat boleh la pegi ke sana....aku? tentunya tak boleh sebab jauh tu....tambahan pulak hari isnin dah ke kelantan pulak..



p/s shah dah dapat cuti...jadi dia boleh ikut....yahooo...eh...alhamdulillah...Allah permudahkan urusan kami lagi kali ni...syukur Allah... Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

✿A I N A A✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alaaaaa, nak pergi tapi ena tak ada kat KL masa ni.. hurmmm. nanti sharelah gambar2 ye kak