Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 17 Mei 2013

cerita hari guru lagi...

assalamualaikum semua,

salam jumaat...

hari ni ada cerita hari guru lagi...

semalam petang masa ambik anak-anak dari taska dan transit... cikgu kat sekolah pesan mintak pakaikan anak-anak baju cantik-cantik esok pagi sebab akan dibuat sambutan hari guru di taska...

aku macam laaaaa.... ada sambutan ke? kesiannya nak cari hadiah tentu tak sempat ni... lagi pun tak sure sekarang ni bilangan cikgu berapa ntah... kalau bagi yang kat taska je kang.. abis yang kat transit dan kafa tu tengok je ke? ...wah susah hati dibuatnya....

sudahnya aku plan nak buat makanan je la bagi kat cikgu... dan makanannya ialah puding roti dengan sos kastard... yang senang kan... hehe...

tapi bila memikirkan janji dengan anak bujang petang semalam maka aku gagahkan jugak buat kek coklat untuk 2 orang cikgu dia...

hari ni meriah bawak bekal gi sekolah masing-masing... suka tengok anak bujang besar tu tersenyum bangga bawak kek ummi dia... alahai anak...

meh layan gambar....


puding roti dalam proses 


kek coklat lembap belum deko 


bekal kami pagi tadi..dari kiri.. puding roti n sos kastard utk sek abg ngah & husna, sos kastard n kek coklat utk sek abg long, puding roti utk sek abg long.. yg hujung tu bekal nasi utk ummi bawak kerja.. 



p/s petang nanti ada cerita update pasal keputusan semalam ye... tak sempat la nak tulis panjang-panjang ni... Cerita menarik lain

7 Luahan Ikhlas:

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahh bgusnyaaa akk tlg masakkan kek untuk diberikan kepada cikgu.. bgusnyaaa

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha.. ko tak tau dik.. diiringi linangan air mata dak husna tu.. huhuhu..sibuk nak berdukung masa ummi dia buat kek.. aduhai..

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Uishhh...rajinnya... Kalau akaka da kat kuantan, bolehh tempah dengan Ita kan...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

apa kak? TEMPAH? hahaha....inshaa Allah... bule..bule...

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terer nye ko masak ita.. mmg nampak sedap2 belaka tu

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

result camne ita?

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

best2