Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 25 Mei 2013

hari ditunggu dah tiba

assalamualaikum semua,

berbunga-bunga hati rasanya hari ni...korang sihat?

inshaa Allah kalau takde aral semua family akan berkumpul kat rumah aku hari ni sebelum kami ke Cameron Highlands esok pagi...semoga semua urusan kami dipermudahkan Allah hendaknya...amin..

jadi malam ni agenda dia projek bakar-membakar...dua kotak polisterine kat bawah ni dah menunggu...best tu..hehe...

sekarang ni tengah sibuk nak memasak soto dulu...

ok...selamat bercuti bagi yang bercuti...bagi yang bekerja pulak...selamat menjalankan amanah ye...

p/s teringin dari semalam nak buat kek kukus asam manis la...kena cari asam manis gak ni..

Cerita menarik lain

5 Luahan Ikhlas:

Sura Mohd berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bestnyer nak gi jln...tringat pulak masa gi CM dulu2..happy holiday..:)

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahh syoknyaaa nak berkonvoi ke C.H!!! nak ikut jugaaaakkk.. huaaaaaaaa.. apapun, have fun ye kak.. enjoy! jgn lupa beli ena ole2 ye.. XD just joking

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kawan saya tersangkut 4 jam nak naik atas sana. Ramai giler katanya...

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bestnyer CH.. selamat bercuti ita

anitadiana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bestnya lama tak jalan kat sana...