Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 16 Mei 2013

hari ni hari guru

assalamualaikum semua,

tadi masa dalam kereta nak hantar abg long ke transit dia berlaku perbualan seperti berikut:

abg long : (sedang menyanyi)
isnin, selasa, rabu...khamis dan jumaat...lepas hari sabtu datang hari ahad...

aku : abg long nyanyi lagu apa tu?
abg long : ulang semula seperti di atas..

aku : ok..hari ni hari apa?

abg long : entahlah tak tau saya...

aku : hari ni hari khamis la..

abg long : eh bukan la ummi...cuma ummi ambik kertas saya tadi..(sambil tunjuk kad hari guru yang dia buat kat sekolah tadi)

aku : ooo..hari ni hari guru ke?

abg long : haaa ye la bukan hari khamis tapi hari guru..

aku : hari guru jatuh pada hari khamis la abg long...(sambil tahan gelak)

aduhai..anak... ooo..anak...

p/s aku sedang berada di klinik kesihatan bandar kuantan ni..tunggu nak buat test ESG...result utk thyroid tadi normal je...doakan ye kawan2..

Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamat hari guru

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamat hari guru

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ada yang kata "selamat hari jadi cikgu" ..macam2