Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 15 Mei 2013

menanti keputusan...

assalamualaikum semua,

berdebar yang sedia ada pun masih belum reda tapi ditambah pulak dengan berdebar menanti keputusan ujian darah yang dibuat tadi....tambah gigil pulak... aduhai...

jumlah bayaran untuk ujian TSH dan T4 tadi adalah RM33.75... kalau buat complete dengan T3 adalah RM45...tak sempat nak cek ada beza tak kalau cuma buat untuk T4 atau buat sekali T4 dan T3 tu... nanti kalau ada update aku cite ye...

keputusannya akan keluar esok dan lepas ambil keputusan kena bawak keputusan ke klinik kesihatan bandar kuantan pulak....

apapun keputusan yang keluar diharap semoga dapat menyelesaikan simptom yang ada sekarang ni...
terima kasih korang yang sudi bagi perangsang dan doa-doa semua...aku amat hargainya saat ini..


p/s ujian yang amat kecil tak setanding dengan orang lain yang diuji dengan ujian yang lebih berat lagi...sekurang-kurangnya masa ada insan tersayang yang menemani... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

harapnye semua ok ye ita.. hyperthyroid ni sakit thyroid kan.. ada 2 org yg aku kenal kena sakit ni.. kena regularly makan ubat.. tu jer.. mcm sakit darah tinggi gak

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku pun harap semua ok adak.. tp entahlah... simptom sampai hari ni masih tak hilang.. nak kena mkn ubat sentiasa tu yg x larat..