Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 22 Mei 2013

permainan minda

assalamualaikum semua,

sekarang ni asal balik rumah mesti kena melayan abg long main mainan macam gambar kat bawah tu..

setiap kali main nak menang je pulak tu..layankan je la...biar minda dia bergerak banyak sikit..

p/s tengah layan rajuk kat dalam bilik sensorang...sedih..    :'(

Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

Alin Marlini berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Dah lama tak main

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pandainye abg long main tic tac too ni.. eh betul ke nama nye ni?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya pun nasib baik ada yg teringin nak main.. kalau tak lama jugak tak main..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bukan nama dia tic tac toe ke adak? hehe...