Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 4 Mei 2013

Puding Roti Chef Hanieliza

assalamualaikum semua,

projek di malam hari...hehe... bukan projek apa pun..projek baikkk punya....

apa lagi kalau bukan makan...haha...

kali ni aku buat puding roti...resepi ambik kat buku 1 hari 1 resepi...lama dah buku tu tetiba semalam ada sahabat ingatkan aku yang aku ada buku tu...haha..punya la teruk..nampak noo tak selalu tengok kan?... bukan apa gambar dalam buku tu tak bape menyengat la...ceh..alasan kan...padahal memang pemalas...haha..memang dasar...

tetiba bila belek hari ni..terpandang kat resepi puding roti..wah..menarik ni...nak cuba la..

belek barang kat dapur semua cukup..dan mula la plan...

susu segar pulak takde...tapi takpe aku bancuh susu tepung..selesai..tapi aku terendam lama pulak roti tu bila sibuk dengan anak-anak sampai lupa dah berapa lama rendam..

siap je masak...terus rasa sesudu..tengah panas lagi tu..haha..tak menyabor..

tapi bila rasa...wallah... alhamdulillah menjadi! marveles!

abg long yang selalu cerewet pun kata sedap...dah la tadi puji masak lemak sayur nangka aku sedap... wah berbunga-bunga hati ni haaa...

shah balik tadi rasa pun dia kata sedap...lagi berbunga rasa hati...ni yang buat rasa rajin nak belek buku tu lagi ni...hehe...

layan gambar je la ye...ahahai....

p/s malam yang hangat sehangat raya esok ni...huhu...PRU 13..selamat mengundi semua...

Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

n O e s u h a i m i berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tambah sedap kalau ada sos kastard...mmm...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

noe, ada la..terpekat sikit tpnya..segan nak snap..tp xde sos kastard pun dah sedap..

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wow! sedapnyaaa..... lama dah ena tak buat puding...