Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 16 Jun 2013

Biskut Ala Famous Amos

assalamualaikum semua,
sekadar menjenguk untuk letak gambar biskut yang aku buat semalam..
sempat buat satu adunan je untuk bawak balik kampung mertua semalam... tapi memang biskut ni sedap...lainkali boleh buat lagi...untuk kuih raya sudah semestinya...
resepi akan dikongsikan kemudian ye...sebab nak kredit pada yang bagi resepi..kat henpon ni tak boleh nak buat...


p/s mak sedara shah siap cakap semalam...sedap..boleh mintak resepi untuk kuih raya ni...hehe..

dah update ... sila tengok RESIPI KAT SINI

Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Alya Natasha berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sedapnyeee... tak sabar nak tunggu resepi..

eita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ada iras2 doh tu