Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 14 Julai 2013

Demam kuih raya dah mula dah dan menu berbuka semalam

assalamualaikum semua,

hari ni cuma nak tunjuk gambar...esok kita cerita panjang ye...

banyak keja nak dibereskan hari ni...

alhamdulillah abg long boleh bertahan sampai pukul 7 petang semalam walaupun dah nangis-nangis tengahari semalam...

dan...dia makan paling banyak hari semalam..air milo abis segelas besar..bubur lambuk semangkuk...dan mee bandung lagi...pecah rekod untuk orang selalunya cuma makan roti dan koko krunch je...

semalam kami berbuka dengan mee bandung..alhamdulillah...

p/s petang ni shah dah request nasi goreng dengan ikan masin...alhamdulillah senang keja tak payah memikir dah...

Cerita menarik lain

10 Luahan Ikhlas:

Haneeza Mohamad berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah..sedapnya..rindu nak makan kuih tart T.T

singgah ye ke blog www.haneeza.com

ieda immi berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

rajin nyeee ita nie
nampak sedappp dan mewah ngan jem tuu ;)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tq sudi singgah sini.. nanti kita kongsi resepi ye... mmg sedap..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ala kak... saje isi masa dengan anak2.. memang sedap resepi ni kak..nanti ita share..

Alin Marlini berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboi...awalnya buat ta...hihihi

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alin... hehe.. manfaatkan waktu cuti sebaiknya..

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mee bandung? Mak oii...bestnya. Bagus betul la anak bujang Ita tu.

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ala kak perencah segera je pun..

Bin Muhammad berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ini macam biskut tat je...betul ke?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tart la ni... tapi versi lain.. comel kan? belajar dari buku.. tak sempat nak cerita pasal tart ni lagi..