Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 24 Julai 2013

Kehadiran ahli keluarga baru kami..

assalamualaikum semua,

nak berkongsi berita gembira buat kami....

kalau semua orang sibuk tunjuk gambar Putera sulung Kate Middleton dan Putera William...aku nak sibuk jugak...sibuk tayang gambar puteri dan puteri comel kami ni... walaupun jantinanya masih belum dapat dikenalpasti... tapi yang pasti mereka comel....

di pagi hari kejadian di tempat kejadian... pagi tadi...






siap ada teman yang setia menunggu tu....hehe...


dan hasilnya.... 4 ekor anak PETO yang comel-comel....





PETO ni sebenarnya kucing liar yang datang tumpang kat opis kami dan kami bagi dia makan... dulu ada seekor kucing yang kami panggil PET...sangat manja.. dan sekarang orang lain dah bela kat rumah mereka... sekarang ni keluarga PETO dah bertambah... jadi sesiapa yang sudi boleh la ke makmal kami ye....


p/s yang putih hitam si penunggu tu pun tengah tunggu masa je tu... Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:)

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

untung PETO, ramai yg care nanti..tolong jaga anak2 nya

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

; )

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ye kak... semua kucing yg datang sini untung ramai yg penyayang..