Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 9 Julai 2013

Lirik Lagu Rozita dari Kumpulan Lantana

assalamualaikum semua,

dua tiga menjak ni aku selalu tersengih la kalau dengar radio.... nak-nak kalau masa cik abg tersayang tu pasang radio THR...

nak tau sebabnya? hehehe.... gelak dulu.... malu tau nak cerita.... mesti korang ingat aku perasan kan?

tapi aku tetap nak cerita jugak la tak kira....hahaha..... kalau korang nak kata aku perasan ke apa ke... ikut korang la.... ada aku kesah..? (sila baca ayat ni sambil angkat kening)...hehehe...

sebenarnya sebab aku asyik tersenyum tu je pasal radio tu la yang selalu pasang lagu Rozita tu haaa..... so bukan sengaja nak perasan tau... dah berulang-ulang dia dok sebut je nama aku tu.... aku siap suruh shah nyanyi lagu ni kat memana... hahaha... baru betul kan? tak yah lah nak dok puji nama orang lain pulak... untung-untung dia nyanyi bawak dalam mimpi...hehehe...

ok la sebelum aku perasan jauh lebih ke hadapan ni.... meh kita layan lirik lagu Rozita ni jom...

Rozita
Kumpulan Lantana


Oh rozita ku sayang ..
janganlah kau meradang 
usah lah engkau bimbang
cintaku kau seorang

Oh rozita ku syg 
rindu ku kau seorang
biarpun yang mendatang
kasihku takkan goyang
apapun rintangan 
bak setinggi gunung ganang


ooh rozita ku sayang ..
janganlah kau meradang 
usah lau engkau bimbang
cintaku kau seorang
oh rozita ku sayang 
                     
sekiranya aku.. 
bisa terbang ke awan
dan ku gapai bulan bintang
apapun jua utkmu akan ku korban....

SOLO....

rozita...pujaan
kau ibarat sekuntum mawar merah
di taman halangan
yang indah hanya cuma bisa pandang


oh rozita ku syg 
hatiku tak keruan , sekiranya kau hilang
hilang dari pandangan 

oh rozita ku sayang usah berhati bimbang
cintaku padamu sedalam dalam lautan


rozita ...engkau cinta ku sayang

rozita ...hanya engkau pujaan



p/s  jualan cheesy merry saiz kecil dah bermula ...meh semua dapatkan untuk juadah berbuka puasa... di
Cerita menarik lain

7 Luahan Ikhlas:

Jard The Great berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lagu neh sweet :)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kannnnnnnn.....? ;) ... itu la saya cakap tapi orang tak caya... hihihi...

Jobs in Malaysia berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kelakar gile...

Tanpa Nama berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

siapa yang bernama ROZITA tu janganlah perasannnnnnn

Tanpa Nama berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Best la lagu ni

Tanpa Nama berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terbeeeeek lah lantana /hanelang

Tanpa Nama berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Teringat kat bakal isteri huhjhu