Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 31 Julai 2013

Wordless Wednesday # 33

assalamualaikum semua,

cuba teka apa benda di bawah ni?




umang-umang berwarna

cantik kan? 



klu : terdapat di Pasar Malam Taman Tas (tempat lain aku tak pasti)




p/s ada sesiapa yang duduk di Putrajaya atau bekerja di sana? nak pesan sesuatu dari koleksi Cik Ta.. meh la order.. aku berada di Putrajaya untuk meeting esok.. boleh angkut semua sekali.. tempahan dibuka sampai 5 petang ni je ye... lepas tu nak pulun buat order lak.. karang ada yang lelap lak dalam meeting.. hehehe... Cerita menarik lain

14 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:)

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantik :)

アヌム berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Salam ramadhan :)

mama_ka0ri berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ape tu? siput yg dikaler warna warni ke? cantik..

mama ila berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

boleh makan ker?? ngeeee...sorry sebab xpernah tengok

.::: Princess MOMOY :::. berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ADA KAT PASAR MALAM KEMAMAN JUGA

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Belum pernah jejak lagi pasar malam Tmn TAS tu

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Siput ke ita?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ramadhan..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

separa betul..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau makan x tau jadi apa.. hehe..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hari selasa la kak.. tentu akak tak sempat pegi..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pun separa betul kak...