Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 20 September 2013

Ada projek baik punya...

assalamualaikum semua,

korang dah tidur?

aku belum...menemankan anak bujang sulung ni haaa...yang sibuk nak tengok cite X Men kat tv3....

aku layankan je la...sambil buat perbincangan projek besar punya ni...besar la konon..hihihi...

ada la projeknya...nanti dah keluar hasil aku tunjuk ok...

selamat malam pada yang nak beradu...shah dan anak-anak lain dah selamat pun ni haaa...

p/s aku nak gi buat sesuatu untuk sambung projek meroti esok ni..tadi siap dah salin resepi dari jintanmanis.com...fuhhh...berangan punya la baik...tepung roti aku ada x ye? aiseh...

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: