Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 8 September 2013

Dah abis raya tapi masih main lagu raya?

assalamualaikum semua,

pagi ni cuaca kuantan cerah sedikit berbanding semalam...

hari ni kalau ikutkan banyak program nak buat tapi tengok keadaan dulu la macamana...

semalam meriah dengan acara makan-makan di rumah akak ipar..anjuran lorong setaman diorang..memang tiap kali raya diorang ada buat majlis macam tu..bergotong royong buat persiapan...meriah sangat..panggil semua ahli keluarga orang selorong datang meriah sungguh la..sebab tu mereka kenal semua keluarga satu sama lain..amalan yang best dan bagus kan?

ada bermacam hidangan..macam lemang, nasi impit, rendang, mee hoon, mee sup, sup tulang dan bermacam lagi..

tapi ada satu yang tak berapa best... err.. dah abis raya tapi masih pasang lagu raya untuk memeriahkan suasana...? yang tu memang sangat tak best ok...

p/s hari ok ni...jom mendobi..

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: