Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 15 September 2013

Live dari Kuantan: Keputusan Final Pesta Bola Merdeka 2013

assalamualaikum semua,

hari ni berlangsung perlawanan akhir Pesta Bola Merdeka yang ke 41 di Stadium Darul Makmur...

ramai yang datang menyaksikan kemenangan pasukan kebangsaan Malaysia yang digelar harimau muda menggondol kejuaraan buat kali yang 12... tahniah Pasukan Malaysia...

Malaysia mengalahkan Myanmar dengan 2 jaringan berbalas 0 sehingga minit terakhir perlawanan...syabas..

aku cuma mampu tengok perlawanan secara langsung dari tv je la...dan memang akhirnya melaporkan kemenangan secara langsung dari kuantan pasal aku duduk kat kuantan kan? ;) hehe...jangan marah ya...

apa pun terjadi kami tetap menyokong dari rumah...nak menonton di stadium pepaham je la...dengan cuaca yang selalunya hujan sekarang ni di kuantan dan dengan adanya anak kecik...rasanya tak bape sesuai untuk kami pegi..ditambah pulak dengan harga tiket..boleh buat makan seminggu tu..

tadi sebenarnya cadangan asal nak tengok perlawanan hoki di stadium hoki kuantan...tapi memandangkan hujan dah turun sejak petang tadi...angin pulak dah lebih dari jangkaan...dan anak-anak dah letih meronda zoo petang tadi...maka plan asal terpaksa dibatalkan..

jom layan gambar aktiviti main buih kat bawah tu...ni kat zoo teruntum tau..bayaran dari RM2 ke atas..

plan ke petrosmart pun terpaksa tunda esok je...

p/s dalam pada tu sempat lagi aku bakar projek Koleksi Cik Ta ni...ehem..ehemmm...apakah dia tu???

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: