Ahad, 29 September 2013

Misi tercapai!

assalamualaikum semua,

hari jumaat hari tu aku kata misi nak meracun diri dengan mee racun hampir tak dapat kan?

akhirnya pukul 4 lebih shah ajak aku bersiap pegi...alhamdulillah..

dan akhirnya misi meracun diri dengan mee racun terkenal di Batu Pahat tercapai jua...

cerita penuh nanti aku cerita balik ye...kena ada gambar-gambar baru best...

bukan setakat cerita mee racun je yang aku nak ceritakan...ada benda best lain lagi nak cerita ni..

sekarang ni nak tidur dulu...dah 2 malam tidur tak berapa tidur ni..abg ngah tak sihat..batuk dan demam selsema...ni malam ni adik husna pulak terjangkit..aduhai..

p/s tadi dah gi memborong barang untuk projek Cikta Chipnuts Kukiss..meh la tempah untuk raya haji ni..

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: