Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 28 Oktober 2013

Nasi Lemak Seringgit..

assalamualaikum semua,

alhamdulillah hari ni dapat lagi menghirup udara segar....

bersarapan dengan nasi lemak seringgit hari ni... harga masih kekal... (ucap sambil senyum manis...senyum je manis... gula kurangkan ye...)


Nasi Lemak  



p/s sesiapa nak selit order untuk cheesy merry dan biskut untuk hari jumaat ni meh la sms/calling2... Cerita menarik lain

9 Luahan Ikhlas:

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nyum2

Tedi berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alah, berbunyi lak perut Tedi ni... RM1 je... susah nak cari tu... kat mana ni kak?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhamdulillah.. hihi..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aah..maintain harga walau gula naik.. hihi.. kat Kuantan ler..

teha berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sedap ye nasi lemak tu

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah kurang sikit rasanya.. dulu sambal dia ummpp..skrg dah kurang..

nurul_diya m. nor al-haj berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Dah lama tak mkn nasi lemak berbungkus camni..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kat kuantan masih ada banyak lagi...

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kat SP pun masih RM1 ita...