Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 18 November 2013

Untuk tersayang yang merajuk...

assalamualaikum semua,

salam pagi isnin...

semoga semuanya dalam lindungan Allah..

pagi ni aku terjaga agak awal... agak terganggu jugak dengan kisah kawan sama-sama hadiri kursus ni yang "diganggu" semasa tidur kelmarin...

sudahnya kawan tu tak ikut trip kami ke lenggong...

ok kita lupakan je la kisah tu sebab aku masih ada lagi 5 hari di sini sehingga Jumaat sebelum berpindah ke destinasi baru...

aku cuma nak tunjuk dengan korang semua... apa yang aku beli untuk si adik husna yang merajuk dengan ummi dia ni... husna dan taknak cakap dengan aku dan jugak taknak tengok muka aku bila aku buat videocall.... ummi sedih nak... hukhukhuk....


anak patung

ummi dah terbayang adik husna kepit ke hulu ke hilir ;D
semoga dapat mengubat si kecik yang merajuk ni... jangan cebik-cebik lagi ye nak...

adik husna


untuk abg long dan abg ngah...nanti ummi belikan yang lain ye nak.. takkan nak beli anak patung jugak... hehe...


p/s kelas bersambung di VRI lagi hari ni..makan besar..huhu... Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comelnya

Aini Yunus berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam..comelnye ank patung tu..hihi
jemput singgah page aini
https://www.facebook.com/pages/Tudung-Terkini/474205746007448?fref=ts

qaseh dalia berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comelnye patung tu , qaseh benda yg comel2 ni mmg teruja .. rasa nak g beli jgk ahaha .. buat budak yg merajuk tu mesti teruja

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sure rajuk adik husna hilang bila nampak anak patung ni..hihi

p/s zaman 2 abdul kecil, depa suka tallytubbies :-))