Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 18 Disember 2013

Ku sangkakan panas hingga ke petang...

assalamualaikum semua,

AMARAN : ENTRI INI BANYAK GAMBAR PASAL TUAN BLOG TAK SEMPAT TULIS.. hehe..

lamanya tak menulis...

pagi ni sangat teruja tengok matahari dan awan yang sangat cantik di bumi Kuantan pada pagi 15 Safar ni....

























tapi akhirnya...hujan turun jua pada petang yang sangat suram ni.. alhamdulillah....




p/s ada banyak yang nak ditulis.. tapi masih belum ada kesempatan... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Nafira usof berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Adik zura pon duk kuantan. dia pon tak senang hati kalo hari ujan.
fobia dah sebab kena banjir haitu.

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Syukurlah kawasan kita air tak naik kan Ita. Hari tu, akak dengan hubby panik juga sebab longkang kat depan rumah tu dah melimpah dengan air...tapi syukur sangat surut dengan cepat.