Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 31 Disember 2013

Majlis Orientasi Abg Long

assalamualaikum semua,

entry terakhir menjelang 2014...

tentunya entri kenangan mengusik jiwa....

tapi bukan kenangan lama pun... kenangan baru je lepas semalam...

kenangan yang tak mungkin dapat dilupa...

kenangan tu ialah Kenangan Hantar Abg Long untuk Majlis Orientasi dia di Sekolah Kebangsaan Kempadang (SEKEM)...

selepas ni rutin abg long dah bertukar... dari pagi ke Taska untuk transit sampai jam 11 pagi lebih dan selepas tu terus ke Sekolah Kebangsaan Kempadang dari jam 12 tengahari sampai jam 6 petang... dan untuk hari Isnin hingga Rabu, abg long akan ada kelas mengaji waktu malam dari jam 8 malam hingga 10 malam... semoga dipermudahkan urusan anak ummi sehari-hari...amin...

meh kita layan gambar sepanjang hari semalam....

abg long yang semangat nak ke sekolah..



kelas abg long nanti...tapi nama guru kelas tu macam dah ditukar...

mat hensem yang menumpang glamer tie abg... abg ngah...




dugaan masa daftar... line kelas lain dah mengurang..kami masih tak bergerak

beratur menunggu balik..


gelagat adik2 masa daftar mengaji abg long malam tadi

alhamdulillah dah selesai satu beban... lepas ni akan ada perancangan yang sangat teliti untuk abg long... semoga abg long dapat terima apa yang ummi buat dan menerima dengan baik untuk kebaikan masa depan abg long nanti...in Shaa Allah...

p/s semoga Allah kuatkan hati kami menghadapi dugaan pada tahun 2014 nanti... Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamat menempuh alam persekolah rendah, abang long...
mak ayah yang berdebar no..