Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 27 Disember 2013

Musim beli buku

Assalamualaikum semua,

minggu ni sibuk kat sana sini cerita pasal beli buku sekolah anak-anak...

aku pun tak kurang jugak... al maklum abg long nak naik darjah 1 tahun depan... macam tak caya pun ada... kejap je anak dah besar...

disebabkan tak sempat nak cerita panjang-panjang maka aku ringkaskan aje la ye....

pagi tadi berebut aku pegi sekolah sebab nak datang awal dan abiskan tugasan cepat... akhirnya alhamdulillah... cepat je semuanya selesai...

meh kita tengok gambar ye...

beratur dulu

tengok buku yang menimbun dah siap susun.. senang kan? tinggal ambik je..

sekolah abg long

kelas abg long nanti

dalam kelas

dalam kelas lagi


p/s hari isnin ni ada ujian untuk pelajar tahun 1... tapi mak yang debor lebih ni... huhu... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: