Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 26 Februari 2014

Teruskan mohon PRIMA.. tiada tarikh akhir..cara-cara memohon?

assalamualaikum semua,

baru-baru ni kecoh di sana sini orang hantar sms dan whatsapp berantai yang kononnya permohonan skim Rumah Perumahan Rakyat 1 Malaysia akan ditutup pada 28 Februari 2014...

disebabkan tu laman web PRIMA jammed sampai tak boleh nak dibuka... hehe..panik semua orang... nampak sangat orang malaysia memang suka buat benda di saat-saat akhir....

tadi bila aku try masuk...nampaknya ada pemberitahuan di laman web PRIMA...

PRIMA


jadi tak perlu kecoh... bolehlah kalau nak daftar sekarang atau bila-bila pun ok...dan penyebaran sms adalah tipu ok...sila jangan sebar lagi...

nak daftar? belum daftar lagi boleh semak kelayakan yang diperlukan macam kat bawah ni...

PRIMA


dah cukup semua kelayakan kena ikut proses ni pulak...

cara memohon PRIMA



dah dapat email baru boleh teruskan permohonan anda ok...

eh lupa... nak memohon boleh ke laman web PRIMA ok..
boleh jugak tengok dimana rancangan pembangunan perumahan ni dalam laman web tu jugak...

semoga berjaya...

p/s tadi teringin nak makan capati kari kambing.. gi kedai yang biasa tutup pulak.. gi kedai mamak cuma ada rendang kambing dan takde kari kambing..kecewanya rasa... Cerita menarik lain

5 Luahan Ikhlas:

Faiz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tq ita post entry ni. aku hampir lupa dah.

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya dah mohon tp tunggu email x dpt lagi

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sama-sama :)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dia kata dalam masa 14 hari kan? kalau lebih mungkin kena mohon semula..

ka-C cha berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

thanxx sis ni sgt mmbntu...:)