Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 21 Februari 2014

ujian lagi..

assalamualaikum semua,

hari ni dah masuk 5 hari aku bercuti...

dan masuk 6 hari shah ditahan di KMC...

dan aku diuji lagi kelmarin, husna muntah tak berhenti...

ni dah masuk 3 hari...hari ni nampak dah ok...cuma aku masih tak bagi susu lagi...risau takut dia muntah lagi bila bagi susu...semalam pun bila abg long minum air milo dia sibuk nak mintak sikit..sudahnya menyembur ke lantai semuanya...letihnya badan...jangan cakap la...

ini pun husna tengah baring atas perut...betul-betul nak perhatian ummi dia..lembik je dia dua tiga hari ni...ikut ummi gi hantar abg long dan abg ngah pun dia boleh tertidur kat sebelah...kesian adik...

aku tengah berusaha nak bagi dia makan ni...buat bubur nasi semalam sekejap je selera pastu malam dah tak nak...mujur dia nak makan madu dan gula-gula..ada sikit tenaga..tapi air masak memang dia nak..syukur...

dan semalam aku tak jenguk shah satu hari...sebab tak larat dah layan orang sakit kat rumah ni pulak..

semoga abg dan adik husna cepat sihat ye...

p/s tengah fikir lauk apa yang boleh buat dia selera nak makan ye ..?

Cerita menarik lain

5 Luahan Ikhlas:

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semoga cepat sembuh

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Allah, kesiannya... Sabarlah Ita... Shah macam mana?

Petak Bunga berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tabah ye.
insyallah 2-2 okey tak lama lagi.

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Alahai sian nyer kat bebudak ... Ibu kena kuat eak ...

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kak anim boleh bayangkan macamana sibuknya dua tangan ita.
semoga segalanya ok sekarang..

p.s kalau muntah ni, doktor tak bagi ubat masuk du""r ke?