Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 26 Mei 2014

antara Piala Thomas dan Popstar...

assalamualaikum semua,

macam-macam reaksi tentang keputusan perlawanan akhir Piala Thomas malam semalam...

aku no komen sebab tak tengok perlawanan secara langsung pun... bukan taknak sokong tapi tak dapat peluang pun...

baru nak alih dah ada yang bunyi...

"ayah..." (tak payah)...

"popstar" (sambil tangan tunjuk langit ok... sabor je la...

siapa lagi kalau bukan si puteri kecik kami, husna....dan umminya terpaksa pasrah...

tapi tak lama pun... lepas tu dia buat lak kerja cabut keyboard laptop satu-satu... sudahnya ummi denda semua tak payah tengok tv... dan rumah sunyi malam tadi...

alih-alih tau pagi ni kensel cuti sebab Malaysia kalah... jom keja...haha...


p/s bila ummi marah semua menikus...kesian anak-anak....maaf ye nak... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: