Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 21 Mei 2014

Wordless Wednesday # 57

assalamualaikum semua,



tips

langkah ke arah menjadi suami dan isteri mithali 











p/s baru balik dari hadiri majlis konvo POLISAS... sukanya tengok muka ibu bapa yang datang entah dari ceruk mana tapi nampak gembira dengan kejayaan anak masing-masing... Tahniah anda telah berjaya menjadikan anak anda berjaya... langkah aku yang masih panjang... Cerita menarik lain

6 Luahan Ikhlas:

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

masing2 beriringan melangkah masuh syurga..
moga2 itulah target kita...

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Memula, akak tak faham kenapa Tg Lumpur penuh orang walaupun sekarang bukan cuti sekolah. Tapi bila semalam akak nak gi TC, baruuuu akak faham. Convo rupernyaa...hahahahahha

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wow.. tips yg berguna ni.. thanks ita for sharing

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semoga jadi kenyataan kak.. amin..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ramai ye kak? akak ada kat sini? kami tak perasan pulak.. mana taknya balik keja memerap je kat rumah.. malas dah nak jalan-jalan rasanya...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sesama adda... aku ni pun yang tersayang yg bagi... huhu.. miga tercapai masuk syurga sesama..amin...