Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 11 Disember 2014

Selamat Hari Lahir ke 3 buat Puteriku

assalamualaikum semua,

pada hari yang sama 3 tahun dulu aku melahirkan seorang cahayamata yang sangat tak disangka-sangka kehadirannya...

Tanggal 11.12.11 menjadi sejarah.. ceewah...DI SINI ada ceritanya..

kemudian dari tu disusuli dengan kisah-kisah di hospital yang sangat mengerikan seperti KISAH HOSPITAL 1, KISAH HOSPITAL 2, KISAH HOSPITAL 3, KISAH HOSPITAL 4, KISAH HOSPITAL 5, DAN KISAH HOSPITAL 6.... aku berdoa semoga janganlah kejadian macam tu berulang lagi dalam keluarga kami..aku tak cukup kuat...

hari ini Nur Syafiah Husna atau yang kami pernah panggil adik nur dan adik husna dan sekarang dah bergelar Kakak Husna dah genap 3 tahun..alhamdulillah...

semoga satu-satunya puteri permata hati ummi dan ayah ni akan terus sihat dan membesar menjadi anak yang solehah...amin..




gambar kredit to cikgu taska.. tq kak da..




hasil kreativiti kakak :)

cek mek dengan gelang serabut kat tangan..



p/s ummi lupa nak buat kek kakak..malam ni ye nak..esok boleh bawak ke sekolah...
Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas: