Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 15 Julai 2015

Raya dah ke?

Assalamualaikum semua,

korang dah buat persiapan raya ke?

aku?.............................................


nampak banyak dot kat situ...?

ok...ketupat belum siap anyam....baru dapat 12 biji...hah?

kuih raya satu pun tak sempat buat...badam je sempat bakar konon-konon nak buat almond london...hah?

baju anak-anak tak abis ubahsuai lagi.... baru ukur-ukur...hah?

rumah tak siap kemas lagi... baru siap pasang almari pasang siap..hah?


ok kesimpulannya semua belum selesai dan aku masih kerja sampai hari khamis.... hah?

ok...stress!!!


p/s selamat hari raya buat semua ok...jangan stress aku jangkit kat korang sudah... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ok...sama stress dgn akak. Paling stress, big boss anak beranak dah inform.nak dtg beraya. Dgn rumah x siap? Adoiiii

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha..yg itu memang patut stress kak..