Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 15 September 2015

Jerebu makin teruk!

assalamualaikum semua,

jerebu makin teruk hari ni di kuantan ni...

semasa
bacaan IPU pada 3 petang tadi.. kami di kawasan yang bertanda biru tu..

ni gambar pagi tadi...

jerebu kuantan 2015
gambar jam 7 pagi... 
tengok bot tu...ada ala-ala cerita Pirates of Caribbean tak? huhuhu..

dah tak nampak dah masjid negeri...

dan ini pulak gambar dari fb kuantan tadi....

jerebu jam 11.30 pagi tadi

dah tak nampak jambatan yang selalu kami lalu dari rumah untuk ke bandar....
mujur lah esok cuti... jadi kita duduk je kat rumah diam-diam sambil pastikan bekalan makanan cukup ye...

p/s rasa macam nak buat pizza la... ke roti butterscott...errr...

Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

ummi aqilah (LM) berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Alang2 menguli tu buat dua2 pun best kak. Nyum3..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dua-dua tak jadik LM...hahaha..