Logo KBBA

Jumaat, 20 November 2015

Hari Anugerah

assalamualaikum semua,

di sana sini orang sibuk cerita pasal hari anugerah anak-anak... alhamdulillah... sesi persekolahan dah berakhir untuk tahun 2015 ni... tahun akan datang tentunya akan lebih mencabar...

walau apapun yang berlaku jangan berhenti menyayangi dan memberi dorongan sebaiknya kepada semua anak-anak amanah Allah ni...

pagi tadi kami antara orang yang sangat gembiri kerana diberi peluang untuk melihat kejayaan anak menaiki pentas sebagai sebuah penghargaan atas usahanya untuk mendapatkan tempat terbaik di dalam kelasnya...
alhamdulillah syukur...

senyum meleret anak bujang tu hari ni... tahniah abg long...

gambar nanti aku share sekali dengan gambar konvo abg ngah dan kakak husna hari ahad nanti... insyaAllah kalau dipanjangkan umur...

di awal pagi tadi dalam kegembiraan nak menghadapi hari istimewa abg long...aku belek keputusan abg ngah dan kakak... kakak macam biasa tanda ikut suka...hahaha...

abg ngah pulak banyaknya benda yang terbalik... mengingatkan aku pada abg long satu masa dulu... cuti sekolah ni banyaknya kita kena buat kan anak-anak.... iqra'... hafalan surah... bacaan solat... dan penulisan... doakan aku sama-sama kuat dnegan diorang ni untuk berusaha ok... terima kasih semua...


p/s lagi tak terkata bila ada anak kawan yang berumur 6 tahun berjaya hafal surah al- mulk...alhamdulillah..pembakar semangat ni... saham akhirat tu..insyaAllah... Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

che mid berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tahniah pada anak-anak yang telahpun menamatkan sesi persekolahan 2015. Berehat sebentar sebelum menyambung cabaran tahun hadapan. Banyakkan senyuman ya...

Hanan Hadila berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tahniahh :D

Nafira usof berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tahniah Abang Long~