Logo KBBA

Jumaat, 22 April 2016

Hari Terbuka dan Sambutan Ulangtahun RTM yang ke 70

assalamualaikum semua,

hari ni sempat la nak cerita sikit pasal majlis yang sedang berlangsung di bangunan jiran sebelah pejabat kami ni.. pejabat kami ni bersebelahan dengan pejabat RTM Pahang yang bertempat di Jalan Sri Kemunting, Kuantan, Pahang... dengarnya dari radio bila kami buka pagi-pagi tu ada info majlis hari terbuka dan sambutan ulangtahun RTM yang ke 70 tahun... lama betul dah RTM ni ye.. dari tahun 1946 hingga sekarang ni tahun 2016...alhamdulillah masih lagi melahirkan rancangan yang berinformasi dan memikat pendengar.. cuma tak tahan bab iklan orang jual ubat dengan tilam tu je la.. huhuhu...


hari terbuka dan ulangtahun rtm
antara aktiviti yang dijalankan


dan sempena menyambut ulangtahun istimewa ni RTM Pahang tak lepas juga peluang menjalankan aktiviti menarik mulai hari Jumaat 22 April 2016 hingga ke 23 April 2016... acara dimulakan pada jam 8 pagi sehingga jam 11 malam, kalau tak silap aku la.. dari info yang kami dengar dari radio Pahang FM tu... 

banyak jugak acara yang disediakan untuk pengunjung...meriah bunyinya... antaranya adalah.. pertandingan kucing tercantik, pertandingan mewarna, pertandingan memasak, sukan rakyat, juara karaoke, dan tak lupa jugak ada sesi ujibakat sebagai penyampai radio rtm serta pembaca berita tv dan radio... menarik kan? tak abis lagi tau... ada lagi pertandingan bintang kecil dan bintang P. Ramlee... lebih menarik lagi ada gerai jualan dan pameran untuk semua pengunjung...

kami dah lama teringin nak ke RTM ni... pernah juga rasa nak pergi tengok secara langsung program Pertandingan Akhir Bintang Klasik satu masa dulu... tapi disebabkan rasa risau dengan anak kecik yang takut meragam kami lebih suka kalau nak pergi melawat program santai seperti ni... semoga ada kelapangan kami untuk jenguk program ni nanti.. insyaAllah rasanya nak jengah waktu malam kerana lebih sejuk dan santai untuk membawa anak-anak...lebih menarik kabarnya malam ni akan ada forum memenuhi acara... wah teruja... RTM Pahang...tunggu..kami datang.. hehehe...


sambutan ulangtahun dan hari terbuka RTM ke 7



untuk yang berminat jangan lepaskan peluang...bukan senang kalau nak masuk bangunan RTM Pahang ni... siap perlukan kad masuk khas... dulu-dulu pernah la masuk masa abg long kecik sebab hantar taska di RTM tu... sekarang dah tak dah... hish.. macam banyak pulak aktiviti hujung minggu ni... ada juga aktiviti di PETROSAINS kuantan yang ni tau...jangan lupa... masa yang paling best adalah masa berkualiti bersama keluarga...

p/s sekarang ni pun hati lebih rasa teruja bila kami dengar bunyi-bunyian yang menggamit dari bangunan sebelah tu.. huhuhu...
Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

YB Shehan berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gambo besar sgt. hehe.. jauhnya nak p ni. hmmm