Logo KBBA

Rabu, 20 April 2016

Wordless Wednesday # 103 : Parut

assalamualaikum semua,

entri hari ni ditulis atas sebab nak tunaikan hasrat salah sorang pembaca dan pengomen setia blog cerita ita...Kak Sari nak tengok parut kesan dari digigit lipan dulu...parut tu dah tak jelas sangat..sebab kisah tu dah lama tapi masih boleh nampak la kalau tengok dekat-dekat.. aku ada cerita kisahnya kat SINI.. ada jugak petua orang lama dikongsikan..


parut dia kat tanda putih betul-betul atas tulisan tu





p/s hari ni lemau je nak gi keja.. badan masih letih..huhu.. Cerita menarik lain

6 Luahan Ikhlas:

idzwa kamaruddin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huiii seram pulak baca kak!

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ooo... nampak2.. kiranya macam kesan sengat la tu ya.. mesti terkopek sikit kulit tukan. t ksh buat entry khas utk Kak Sari... hihihi

Rozita Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yang kena tak seram pun masa tu dik..hahaha.. panik je.. terus terfikir.. boleh mati ke aku ni..heheh..

Rozita Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sama-sama kak... kredit sbb sudi baca n komen blog kita yg tak seberapa ni.. aah kulit tu macam terkoyak sikit kak..

Suriya Majid berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bahaya lipan ni, dulu duduk rumah tinggi tak jumpa. rumah bawah ni, senang sikit nak terserempak. kalau dapat bunuh, puas hati!

Rozita Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huhuhu..mmg ye..rumah tinggi payah jumpa.. dulu rumah abah tu rumah bawah la...