Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 25 November 2016

Di sebalik wajah sedih Kakak Husna

assalamualaikum semua,

korang perasan tak entri aku tulis sebelum ni pasal kemalangan yang menimpa abg ngah tu ? perasan tak sesuatu bila tengok gambar abg ngah tu ? kalau tak perasan mohon pergi ke entri tu balik... muahaha... aku tau korang mesti cakap malas punya la.. untuk yang tak perasan dan tak tau apa aku cakap ni mohon rujuk semula entri tu ye...

sedih betul kan menengoknya ?



dan untuk yang dah tau dan perasan aku cerita pasal apa meh aku nak sambung cerita.. pasal gambar tu sebenarnya kakak kan tunjuk muka masam je kan.. macam muka tengah bersedih je kan ? mesti korang yang tengok tu cakap kakak husna tengah bersedih pasal apa yang terjadi pada abg ngah hari tu... betul tak ? ada tak yang fikir macam tu ?

kalau ada korang salah ok.. kakak husna bukan sedih sebab tengok keadaan abg ngah dia yang tengah bersedih dan mengalami kecederaan tu pun.. sebenarnya dia sedih pasal aku cuma fokus ambik gambar abg ngah je tapi bukan dia.. hahaha...

jadi korang tengok je la gambar selepas ni.. adakah ini gambar orang yang sedih sebab kemalangan yang menimpa abang dia ? sila nilaikan sendiri ok.. huhu..


tengok je la dia punya senyum



buat pengetahuan korang anak-anak dara sorang ni memang la sangat suka bergambar dan pakai cantik-cantik.. sebab itu la dia kecewa sangat bila gambar dia tak diambil masa tu.. bertabah la menjaga anak-anak amanah Allah ni.. sangat tak terjangka kan dia punya akal ?


Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Kakzakie Purvit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Allah... kalau siapa ada anak perempuan mesti maklum sangat
Suka nak bergaya nak cantik-cantik biasalah kan:)
Tapi memang pun cantik/sweet kan dik kan..

hainom OKje berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Haha kakak jeles rupanya....
Biasalah budak perempuan Ta...kerjanya nak posing depan kamera jer....Takkan lah menurun aunty pulak Husna haha